30 Oktober 2011

APAM DOTDOT WANNAS

HMM...kali  nie pun untuk anak-anak....
aku nie tak ler pandai masak.....asal sedap dan boleh masuk tekak...aku ok jer...yelah,kadang-kadang ada orang suka sangat nak mengomen masakan orang nie kurang tulah,nielah... lain orang lain cara masaknya... tak gitu...kira kita masih beruntung dapat makan...berbanding orang lain yang tak dapat makan langsung....
nielah hasil apam dotdot ku.... yang tak seberapa...tapi anak-anak sukaaaa....




seronoknya....masa wat nie..kat rumah mak ...suka betul dia makan... buat ngan adik aku yang bakal jadi cheff.... amin....moga allah makbulkan.....maka hehehe diala yang paling rajin.... aku pantau jer...boleh... pasal aku dah try awal-awal kat rumah..hehehehe...dapat gak skit-skit tempahan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...