30 Oktober 2011

Wannas Choco..

coklat..coklat.......
bila bukak blog atau web pasal coklat,macam best jer tengor coklat yang diorang hasilkan.aku plak memang suka...suka...saaaaangat makan coklat....
tapi akhir-akhir nie...aku asyik merungut jer ngadu nagn hubby aku.... coklat yag aku beli susah sangat nak jumpa isi dalamnya... dah nak hujung-hujung baru jumpa  badam, nuts,dan yang sewaktu dengannya...
issshhhh....tak puas betul makan macam nie.. anak-anak plak suka makan coklat cam aku jgk...
maka ....hehehehe... bermulalah eksperimen ku membuat coklat.macam-mcam blog aku terjah....macam-macam stail aku cuba......hinggalah dapat buat yang aku rasa suuuukaaa sangat....
Ku namakan nya ...Wannas choco.....hehehhe...berangan nak wat bisnes... hmmmm...
tapi Alhamdulillah,sokongan dari suami kesayanganku.... dan rezeki dari Allah....dapat lah sikit-sikit tempahan dari kenalan...samasa hari raya ,hantaran kahwin dan sebagainya. Alhamdulillah..
coklat yang ku ilhamkan mungkin tak setanding dengan coklat dari rakan-rakan di internet yang telah berjaya ,tapi yang penting mereka yang makan coklat Wannas Choco puas memakannya seperti apa yang aku rasa





Sebenarnya banyak lagi gambar coklat yang telah ku buat..tapi nie jer yang dapat upload.....xsempat.....macam-macam yang kena buat..........hehhehehehe ..dan paling penting anak-anak dapat makan sepuas-puasnya.... dan aku lagi puas ...sebab mereka makan hasil dari air tanganku...... irsyad dan dhiyya...i love u so much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...