23 Mac 2012

TERAPI BERPUASA ORGANIK

Terapi Berpuasa Organik

Terapi berpuasa organik adalah suatu kaedah mencuci dan membersihkan tubuh kita dari sebarang toksin yang ada. Melilea greenfield Organic (MGO) adalah pengganti makanan sebelum, semasa dan selepas berpuasa yang sangat baik. MGO mencegah bahaya semasa berpuasa, disamping membekalkan zat-zat makanan yang secukupnya. Kesan menyahtoksin jauh lebih baik, lebih menyeluruh dan lebih efektif berbanding berpuasa secara biasa.


Kaedah berpuasa Organik di bulan Ramadhan adalah lebih baik lagi. Dengan hanya mengambil makanan organik sewaktu bersahur dan berbuka akan dapat mencuci dan menyahtoksin secara keseluruhan dan proses transformasi adalah lebih pantas.


Cara berpuasa Organik di bulan Ramadhan adalah seperti berikut:
a. Bersahurlah diakhir waktu dengan 2 skup MGO dan 2 skup soya organik. Kacau dan terus minum.


b. Berbukalah dengan 2 - 3 biji kurma dan ambil 2skup MGO dan 2 skup soya organik. Kacau dan terus minum.


c. Bersolat maghrib


d. Sekiranya berasa lapar di antara waktu Maghrib dan Isya', makanlah buah-buahan segar seperti epal merah/hijau, buah jambu batu atau betik supaya tidak berasa terlalu lapar. Sekiranya masih terasa lapar, ambil 1 skup MGO dan 1 skup soya organik, kacau dan terus minum.


e. Bersolat Isya' dan seterusnya berterawih.


f. Selepas selesai solat Isya', ambil 1 skup MGO dan 1 skup soya, kacau dan terus minum.


Dengan kaedah terapi berpuasa organik ini, anda tidak akan berasa lapar sebaliknya anda akan berasa cukup bertenaga, cergas, tiada berasa lemah/lembab disebabkan terlalu banyak makan ketika berbuka.
Dan yang paling penting, anda akan dapat melihat perubahan ketara pada wajah dan kulit bertukar menjadi lebih cerah, cantik, sihat dan bersinar. Tubuh juga akan berasa bertenaga.


Kaedah ini telah bertahun-tahun kami amalkan dan hasilnya sangat ketara di Aidil Fitri nanti. Kecantikan semulajadi dari dalaman dengan Organik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...